Wczoraj stacja TVN pokazała finał serialu ''BrzydUla'', a zaraz po nim można było obejrzeć pierwszy odcinek nowej produkcji zatytułowanej ''Majka''. Ponieważ ten pierwszy zdobył mnóstwo fanów, a drugi ma go zastąpić, to wydarzenie promowano bardzo mocno na antenie TVN. Opłaciło się? Czy patrząc na wyniki oglądalności obydwu tytułów można mówić o sukcesie?
Wygląda na to, że tak. Do wczoraj najchętniej oglądanym odcinkiem ''BrzydUli'' był ten z 16 listopada, który zdołał zgromadzić przed telewizorami 3,6 mln widzów. Finał przyciągnął dużo więcej ludzi - według danych TVN ostatni odcinek przygód Uli Cieplak obejrzało 5,2 mln osób (w tym około 5 mln stanowili widzowie w wieku 16-49 lat).
QUIZ: JAK DOBRZE ZNASZ BRZYDULĘ?
''Majka'' poradziła sobie trochę gorzej, ale trzeba przyznać, że 4,5 mln widzów (ok. 4 mln w wieku 16-49) to naprawdę niezły wynik dla pierwszego odcinka nadawanego przez prywatnego nadawcę.
POZNAJ BOHATERÓW SERIALU MAJKA
Marta
Dodaj swój komentarz:
Komentarze:
- najfajniejsze
- najnowsze
-
nikita8881 14.01.10, 12:02
Hej.Ile ludzi tyle zdań o serialach...Ja oglądałam Brzydulę i Majkę też oglądam.Uważam że są po prostu fajne i zabawne.Oglądam je z przyjemnością:)i mam trochę więcej lat niż 18...Pozdrawiam wszystkich:)
-
ziomex 12.01.10, 21:43
E wole BrZyDuLe
-
taka_basia 25.12.09, 18:31
E tam szkoda ze sie brzydula skończyła a majke to pewnie dlatego ogladali ze nie chcialo im sie odchodzic od tv...
-
kirkonline 25.12.09, 18:07Komentarz poniżej pewnego poziomu Wyświetl
-
kanek 25.12.09, 17:25
wdsieniemiesci- jeżeli już poprawiasz czyjeś błędy to sam/sama ich nie rób
-
demi261 25.12.09, 15:15
BrzydUla to był super serial, Majka napewno mu niedorówna, choć nie jest najgorsza, ale przeciętna, jakoś nie mam ochoty na nią zaglądać, a i super wynik BrzydUla osiągnęła powoli, ale jej się udało, od zera do bohatera (choć ja oglądałam od pierwszego odcinka i od razu mi przypadło do gustu), a z Majką coś mi się wydaje, że będzie na odwrót, że oglądalność będzie powoli spadać, a jeszcze coś co do oglądalności BrzydUli, odcinek w którym Ulka przeszła metamorfozę zewnętrzną oglądało ponad 4 miliony widzów, więc przed ostatnim odcinkiem najlepsza oglądalność to napewno nie tylko 3,6 mln widzów, a i ja chce kontynuacji BrzydUli;)xD
-
rmx 24.12.09, 13:08
Dobrze, że jeszcze jest parę osób, które normalnie myślą i chcą coś jednak zmienić w serwisie. I właśnie - przydałoby się spojrzeć raz na jakiś czas na seriale po prawej stronie i zastanowić: ile o nich ostatnimi czasy pisałyśmy? Mam tylko taką cichą nadzieję, że nie będziemy teraz PC świadkami Majkomanii albo innego syfu.
-
emilyx3 24.12.09, 11:24
Heej . To normalne , że tyle ludzi oglądało Majkę . Po prostu byli ciekawi czy dorówna BrzydUli ... (na pewno nie) . ; ]
-
wdsieniemiesci 23.12.09, 23:49
a ja powiem tylko tyle, że czytam i wyciągam wnioski, oglądacie BrzydkąUle a potem piszecie " po przeczytaniu twoich serialów " " egzekwo " " można lubieć ", niektóre seriale ogłupiają :D :) :) :)/ a tak serio, nielicze ale bardzo ostro minusowane nieprzychylne komentarze zarówno moje jak i jeszcze kilkorga userów nie muszą dowodzić temu, że nielubimy seriali ( nie serialów !!! ) i z góry jesteśmy na nie. Te negatywne komentarze mają dać do zrozumienia, że POPCORNER idzie w złą stronę. POPulistyczną, a szkoda, bo to, że 5mln ludzi ogląda Brzydule nie oznacza, ze chcemy podnosić do najwyższej rangi byle wydarzenie związane z tym serialem. POPCORNERA czytają wielbiciele mnóstwa gatunków i mnóstwa seriali, często wiedzą merytoryczną przebijają nasze redaktorki. Dlatego może taki zminusowany komentarz czasem zmotywuje do rozszerzenia horyzontów, a nie odrazu podnosi się larum, krzyk - bo ktoś nie lubi Brzyduli, Majki, Lostów itp. Wesołych ...
-
viol 23.12.09, 23:40
rmx - razi mnie twoja agresywna (?) postawa.Czemuż to uważasz, że masz do czynienia z samymi gimnazjalistami? Przykro mi to mówić, ale się mylisz i styl twoich wypowiedzi sugerujący, że gardzisz młodszymi od siebie osobami jest infantylny. Równie dobrze można powiedzieć, że lubiany serial przez ciebie, załóżmy Californication, jest serialem dla niewyżytych seksualnie nastolatków,albo starych i niespełnionych ludzi. :) To jakie seriale oglądasz nie świadczy o tobie. Lubię obejrzeć trywialną BrzydUlę, a później wymagający myślenia Lost i nie ma to nic do mojego wieku, płci czy miasta z którego pochodzę.Żyj i daj żyć innym
-
snajper 23.12.09, 23:07
Moje stanowisko: Bardzo sobię cenie Popcornera. Nie oglądam brzyduli ale też nic do niej nie mam. Jedni lubią a inni nie, ale denerwuje mnie już te post TVN-owskie (mimo iż to jest moga ulub. stacja TV) artykuły. Za dużo tu o Brzyduli aż mnie mdli. Rozumiem, że moża lubieć bardziej jakiś serial i pisac trche więcej o nim niż o innych ale to już jest kompletna przesada.Po prawej stronie mamy "najpopularniejsze seriale" oraz mamy dużo nowości zee Oceanu ale o nich jest co raz mniej na rzecz m.in polskich seriali głównie z TVN. Sorry i z całym szaczunkiem do dziewczyn bo mimo to mam sentyment do tego portalu i zaglądam kilka razy dziennie.
-
voniek 23.12.09, 23:07
W skrócie - zgadzam się z prawdą. Skolland ja na prawdę nie nakazuję Ci tu wchodzić, jest to tylko Twoja dobra, a pamiętaj, że korzystając z serwisu akceptujesz jego warunki. Jeżeli tak bardzo rzuca Ci się w oczy brak innych seriali - opcja 'Napisz do nas' nie gryzie, nie zabija, a pomaga :]
-
skolland 23.12.09, 22:25
Voniek - to jaki jest sens istnienia Popa skoro mam szukac o serialach info gdzie indziej? Po co wtedy jest ten serwis? Powinien zapracowac na swoja jakosc a nie byc tylko "odsylaczem do stron fanowskich". Po co jest ten napis przy logo "Seriale telewizyjne"? Nie ma tam sprecyzowanego ze jest to "Serwis gloryfikujacy seriale i pseudoseriale TVN". Jest ogolne pojecie "seriale" wiec licze, ze taki serwis bedzie mnie informowal o tym co sie dzieje w serialach, wszystkich.Prawda - zakonczenie Brzyduli istotnym wydarzeniem? Chyba w oplacanym przez TVN serwisie... Jak sie konczyly inne seriale to nie bylo zadnej podjarki na Popie a zaslugiwaly na to bardziej. Teraz pewnie co 2 dni bedzie artykul o nowej teorii na temat tego jak wznowic Brzydule... Btw Majki... serial sie dopiero zaczal i ma juz 2 artykuly, Generation Kill sie zaczal, skonczyl, uzyskal status legendy i jednego z najlepszych seriali XXI wieku a najlepszego wojennego od czasu Kompanii Braci i... jest o nim 1 news... To samo sie tyczy Johna Adamsa, nie wazne ze wygral najwiecej nagrod w ostatnim 10 leciu serialowym, nie wazne ze jest najlepszym serialem historycznym ever, sa o nim 2 artykuly, w tym 1 z 1 zdaniem i filmikiem... Szejm. Szkoda ze na Popie od jakiegos czasu trwa jawna i niczym nie skrepowana "promocja szitu".
-
prawda 23.12.09, 22:06
@skolland, ale dziewczyny z redakcji nigdy nie będą w stanie napisać o wszystkich serialach. To jest po prostu niemożliwe. Ja też oglądam wiele innych seriali i nie widzę tutaj o nich żadnych newsów, może czasami coś się pojawi. Np. takie Supernatural, od początku nowego sezonu na PopCornerze nie pojawił się żadna wzmianka o nim. Zakończenie BrzydUli to dosyć istotne wydarzenie w świecie seriali, a o "Majce" to jest chyba dopiero 2 news (a serial dopiero się zaczął). Gdyby dziewczyny miałyby pisać o wszystkich serialach jakie są, to uwierz mi, że nie miałyby życia prywatnego a PopCorner miałby 4 razy większą objętość na serwerach.
-
voniek 23.12.09, 21:56
Przepraszam, ale zacinacie się już. Cały czas powtarzacie 'serial dla gimnazjalistek/dzieciaków z podstawówki', a ja żadnych nowych argumentów nie przeczytałem jeszcze, trudno. Rmx po przeczytaniu Twoich serialów widać, że masz zupełnie inny gust - ok, każdy ma prawo, ale to nie znaczy, że od razu można obrażać inne seriale - po prostu jeżeli nie ma ciekawego artykułu to samemu można poszukać po stronach fanowskich (przy okazji - sam czekam na Spartacusa). Nie dobrze jest też porównywać polskich produktów z amerykańskimi - chyba wiesz jakie są tam realia (Polska ma jeszcze daleko, nie ukrywam) i jak potrafią stacje bić się o produkcje. Maslak - powinny? Równie dobrze Ty powinieneś interesować się BrzydUlą. Zgadzam się z Plebiscytami - ten dotyczący najładniejszej aktorki totalnie mnie rozłożył, bo widać było, że znowu popularność wygrała. Na koniec - polecam opcję 'Napisz do nas', na prawdę lepiej napisać o czymś ciekawym, co znalazło się w sieci niż czekanie na łatwiznę i narzekanie.
-
komuch 23.12.09, 21:01
To nie jest SERIAL, to jest telenowela! A fuj!
-
maslak 23.12.09, 20:56
#voniekto niech zmienia nazwe na serwis o takich serialach itp itdno i co ze nie ogladaja ? sooory sa dziennikarkami wiec powinny interesowac sie wszystkimi serialami i pisac o nich ... ale nie lepiej pisac o brzyduli :x
-
skolland 23.12.09, 20:54
Dokladnie Rmx - Pop jako serwis ogolnodostepny i z nie zaznaczonym nigdzie targetem typu napis "Seriale tv dla dzieci z podstawowki" powinien zajmowac sie duzo wiekszym spektrum seriali, nie tylko tymi o poziomie w okolicach podlogi, ktorych w serwisie coraz wiecej a o tych naprawde dobrych jest zwykle tylko wzmianka ze istnieja i ze leca kiedys, gdzies w TV...
-
rmx 23.12.09, 20:44
voniek - bardzo proszę; oglądam takie seriale [kolejność przypadkowa]: Lost, Dexter, Californication, House, Scrubs, The Office, Soprano, The Wire, Breaking Bad, Damages, czkeam na Sprartacusa i Pacific. I stanowiska nie zmienię - możecie się rzucać, miotać i minusować - BrzydUla to lipa. A że oglądacie to z mamuśkami, siostrzyczkami czy psiapsiółkami starszymi od was, gimnazjalistów, to już wasza sprawa. Polska telewizja jeszcze długo nie nauczy się jak robi się dobry serial mimo szczerych chęci i sporego budżetu [patrz: Naznaczony]. Zamiast patrzeć na ambitne produkcje zza Oceanu, przerabia brazylijskie Yo So Betty lub tworzy nowe Mody na sukces. I naprawdę mam gdzieś co tam sobie co niektórzy oglądaja po godzinach; ja oczekuję od takiego serwisu jednak większego poziomu dobieranych tytułów.
-
skolland 23.12.09, 20:37
Po tym co sie ostatnio dzieje na Popie w artykulach sie pojawiajcych (beznadziejnie rozwiazany plebiscyt na serial roku 2009, nasilony product placement o beznadziejnych serialach pokroju Brzyduli, podniecanie sie i tworzenie artykulow "z dupy" jak o glupich wypowiedziach postaci z serialu czy robienie irracjonalnych rzeczy typu "Tydzien z Brzydula" i pokazanie zdjec "jak wygladaja aktorzy na co dzien") jasno wiec mozna stwierdzic ze pewne proporcje w pisaniu o serialach zostaly zachwiane, rozumiem napisac ze "tego i tego bedzie ostatni odcinek Brzyduli", ale probowac robic z tego pozorowane wydarzenie telewizyjne 2009 roku to przesada. Strasznie to wyszlo na sile promowanie slabego serialu. Teraz pewnie na zleceniu lub nie bedziecie pisac o serialu "Majka" codziennie... Szkoda ze z byle glupiego wydarzenia robicie sytuacje aby pisac o serialu tak czesto az sie ludzie "pozygaja" tymi artykulami.
-
viol 23.12.09, 19:38
och, czego się ludzie irytujecie, przecież wiadomo, że wszystko można zrzucić na "neodzieci" z gimnazjum :)Serial jak serial, rzeczywiście momentami był nudny, ale czego tutaj szukasz miły człowieku, skoro jest dla polskich nastolatek-gimnazjalistek?Mam dla ciebie dobrą radę, po prostu nie czytaj tych wszystkich informacji o brzydUli. :)Oglądałam finał tak jak poprzednie odcinki z moją mamą, która jak mi się wydaje nie jest już nastolatką :)
-
voniek 23.12.09, 18:44
Ok, dużo jest tego, mało o innych, ale nie miejcie tego za złe redaktorkom - jest ich dwóch, a jakbyście przeczytali 'O mnie' dowiedzielibyście się, że nie oglądają CSI/NCIS a inne, o których piszą (trudno jest uznać coś za fajnego newsa nie znając całej sytuacji). Poza tym każdy może wysłać swoją propozycję na maila, a ta zostanie rozpatrzona. Co do reklamy TVNu - skąd możesz wiedzieć co w redakcji się dzieje, kiedy (przypuszczając) nigdy w niej nie byłeś/aś?Poza tym od kiedy to przedział wiekowy 16-49 obejmuje Gimnazjum? Przegapiłem coś?Na zakończenie - jeżeli chcecie info o innych serial to pogooglujcie sobie - ja lubię także Supernatural, ale mało piszą, więc znalazłem sobie inną stronę - supernatural.com.pl i bardzo sobie ją cenię.A tak przy okazji rmx - na niemalże każdy serial narzekasz, więc chciałbym zobaczyć jakiś w Twoim wykonaniu - głęboki, pełen dramatyzmu i nieoczekiwanych zwrotów akcji, bo rozumiem, że tylko takich oczekujesz?
-
olaar 23.12.09, 18:26
info*
-
olaar 23.12.09, 18:23
No właśnie!Ja czekam na jakiś imfo o CSI, albo NCIS !!!
-
bum000 23.12.09, 18:00
90% z was w wieku gimnazjalnym oglądała brazylijskie szity, więc zamknijcie sie.
-
introwertyk 23.12.09, 17:43
Bład. Widzów w wieku 16-49 było 2 mln, a w grupie 4+ było ponad 4 mln.
-
w. 23.12.09, 16:14
Okej, dobra jest dużo na popcornerze o polskim serialu brzydUli, więc np. czemu nie ma TEŻ POLSKICH Londyńczyków. Co z tego, że jest "ogólnie o serialach" skoro więcej wiadomości pojawia się teraz z brzydUli niż wszystkich innych seriali.
-
rmx 23.12.09, 15:57
Nikt nie robi z siebie elity, ale spójrz na ostatnie 3 strony popcornera... Gwarantuję, że co najmniej 1/3 z artykułów jest o hiciorku. Rozumiem, że dzieciaczki rozdmuchują ten serial po gimnazjach, ale bez przesady. Teksty Violetty czy innego Bobka są przezabawne tak bardzo, że robi się o nich oddzielne artykuły - to chyba możliwe jest tylko tutaj i tylko za sporą kaskę od wyborczej i TVN-u. 'Elita' przemówiła...
-
voniek 23.12.09, 15:51
,,Cudze chwalicie, swojego nie znacie" - tak można opisać tych, co narzekają na nadmiar brzyduli. Serwis jest ogólnie o serialach, więc jeżeli chcecie szukać o innych co nieco - szukajcie po tagach artykułów. To, że teraz piszą tyle to dlatego, że serial jest popularny (nie ważne, czy wśród elyty jaką próbujecie z siebie zrobić czy też wśród zwykłych, szarych obywateli) i kończy się. Za tydzień znowu będą artykuły o Housie (którego połowa Polski ogląda, a nawet nie wie który to House) czy innym serialu. Jeżeli zależy wam tak bardzo - wchodźcie na inne serwisy (Spoiler TV, EW.com) i tam czytajcie o czym chcecie.
-
zaphod 23.12.09, 15:46
Podejrzewam, że dostajecie ekstra kasę za promowanie tego chłamu. Jeśli to prawda to kompromitacja.
-
rmx 23.12.09, 15:11
Żałosny serial zostaje zastąpiony przez jeszcze bardziej mdły i tandetny. Polskie nastolatki muszą mieć co oglądać, więc... Tyle tylko że popcorner w całą tą machinę shitu TVN-u dał się wkręcić i prumuje całe to przedsięwzięcie. A Breaking Bad nadal szkoda...
-
wojtek23 23.12.09, 14:58
No taka oglądaloność, no to może władze TVN zdecydują się na kontynuacje, ciekawe...
-
marisa 23.12.09, 14:57
Mało jest polskich seriali na przyzwoitym poziomie, więc może dlatego tyle o Brzyduli...
-
maslak 23.12.09, 14:56
a przeciez w ameryce tyle seriali leci nie mozna o nich pisac ? kiedy ja tutaj widzialem cos o NCIS albo ktoryms z CSI ? Czemu nic zadnych opinii o nowych Scrubsach ?
-
wdsieniemiesci 23.12.09, 14:49
Zaczyna mnie powoli mdlić od przesytu. Nie jest to przesyt związany z podjadaniem świątecznych przysmaków, tylko mdłość z przesytu Brzyduli i Majki na Popcornerze. Nie rozumiem tego Waszego URRRRAAA. Pianie z zachwytu nad serialami TVNu wydaje mi się już mocno podejrzane a na pewno przesadzone.




























